Szkolenia w zakresie Ochrony Zdrowia
-
Trudne rozmowy
Jak prowadzić te najtrudniejsze rozmowy, jak przekazywać niepomyślne informacje? Jakie jest prawo pacjenta do informacji? Jakich reakcji się spodziewać? Jak znosić rozpacz pacjenta? Jak i kiedy przekazywać te najtrudniejsze informacje?
-
Jak radzić sobie z trudnymi emocjami – swoimi, pacjenta, współpracownika
Sytuacje ważne dla życia i zdrowia to sytuacje wywołujące emocje, więc można powiedzieć, że wszelkie sytuacje zawodowe w służbie zdrowia mogą być emocjonujące.
-
Trening antystresowy – techniki radzenia sobie ze stresem
Jeśli chcesz poznać panoramę technik antystresowych – zapraszamy na ten warsztat. Stres, nieodłączny element pracy i życia, towarzyszy nam i będzie towarzyszył, warto więc poznać techniki radzenia sobie z nim.
-
Skuteczne porozumiewanie się z pacjentem
Zapraszamy wszystkich chętnych na warsztaty dotyczące komunikacji interpersonalnej. W programie znajdą Państwo zarówno wiedzę dotycząca warunków dobrej rozmowy, jak i naukę umiejętności aktywnego słuchania i skutecznego udzielania informacji, wyrażania empatii, podstaw pomocy psychologicznej.
-
Sytuacje trudne interpersonalnie – jak sobie z nimi radzić
To możliwość praktycznego trenowania zachowań asertywnych. Jeśli Ci się zdarza być zbyt ostrym lub zbyt spolegliwym w kontakcie z pacjentem, współpracownikiem, jeśli jesteś potem niezadowolony, zły na siebie lub innych, warto sprawdzić czy inny sposób zachowania i komunikacji nie byłby bardziej dla Ciebie funkcjonalny w podobnych sytuacjach.
-
Konflikt – jak sobie z nimi radzić
Brak czasu, napięcie, nastawienie, różne interpretowanie tej samej sytuacji to częste przyczyny konfliktu a jednocześnie realia wielu sytuacji zawodowych – co warto wiedzieć o konfliktach by jak najlepiej sobie z nimi radzić.
-
Jak radzić sobie ze stresem, profilaktyka wypalenia zawodowego.
Masz poczucie przemęczenia, denerwują cię ludzie, masz wrażenie, że zdecydowana większość osób, które spotykasz w pracy jest okropna, życzeniowa, niewdzięczna, coraz trudniej ci się dogadywać z innymi, masz poczucie spadku zadowolenia i sensu w pracy, być może doświadczasz wypalenia zawodowego.
-
Egzystencjalne aspekty pracy w służbie zdrowia
"Nie możesz patrzeć prosto w twarz słońcu ani śmierci" (F. Rochefoucauld) – te słowa wykorzystane przez wielkiego psychiatrę Irvina Yalom’a w książce dotyczącej śmierci i umierania, uświadamiają jak bardzo trudno jest funkcjonować mając świadomość skończoności życia.
-
Efektywna komunikacja
Chcąc efektywnie komunikować się z innymi, mając często mało czasu na kontakt i komunikację warto wiedzieć co na pewno zakłóca, a czasem nawet uniemożliwia wzajemne zrozumienie.
-
Co warto wiedzieć o komunikacji międzyosobowej pracując z ludźmi w kryzysie
Co to jest kryzys, jak rozpoznać osobę w kryzysie, jak funkcjonuje człowiek w kryzysie - jak tę wiedzę warto wykorzystać w trakcie kontaktu z pacjentem i jego rodziną.
-
Szkolenia z zakresu m.in.
Zasad działania Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, Kodeksu Etyki podmiotów i personelu medycznego, Prawa Pracy i odpowiedzialności zawodowej, Dokumentacji medycznej - udostępniania informacji, Błędów medycznych i praw pacjenta, Odpowiedzialności podmiotu leczniczego i form współpracy z personelem medycznym, Organizacji i zarządzania szpitalami (elementy organizacji, zarządzania, ekonomiki, ubezpieczeń), Problematyki dotyczącej zadłużeń i ich restrukturyzacji, Negocjacji w zakresie kontraktowania usług i umów.