To możliwość praktycznego trenowania zachowań asertywnych. Jeśli Ci się zdarza być zbyt ostrym lub zbyt spolegliwym w kontakcie z pacjentem, współpracownikiem, jeśli jesteś potem niezadowolony, zły na siebie lub innych, warto sprawdzić czy inny sposób zachowania i komunikacji nie byłby bardziej dla Ciebie funkcjonalny w podobnych sytuacjach.

W trakcie szkolenia będzie możliwość asertywnego opracowania Twoich sposobów postępowania, komunikowania się w sytuacjach dotychczas dla Ciebie trudnych.

 

PROGRAM:

- Asertywność jako postawa życiowa - fakty i mity. Samoocena asertywnego potencjału.

- Budowanie relacji z innymi – określanie granic.

- Praca nad "monologiem wewnętrznym".

- Utrzymywanie efektywnego kontaktu z innymi - analiza transakcyjna a asertywność, sprawny nadawca i odbiorca.

- Techniki asertywnego radzenia sobie w trudnych sytuacjach - asertywny spór, oddzielanie faktów od opinii, asertywne wyrażanie własnego zdania, asertywne odmawianie.

- Asertywna krytyka - radzenie sobie z krytyką, asertywne przyjmowanie różnych form krytyki, wyrażanie konstruktywnej krytyki.

 

Każde szkolenie może być modyfikowane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE