Jak prowadzić te najtrudniejsze rozmowy, jak przekazywać niepomyślne informacje? Jakie jest prawo pacjenta do informacji? Jakich reakcji się spodziewać? Jak znosić rozpacz pacjenta? Jak i kiedy przekazywać te najtrudniejsze informacje?

Przekazując wiadomość o chorobie, zwłaszcza niepomyślną nie masz niestety wpływu na jej treść, nie możesz odwołać diagnozy, dokonać cudu, ale to właśnie Ty decydujesz o jakości przekazywania informacji i o tym, jak w tych najtrudniejszych momentach pacjent poczuje się potraktowany.

 

PROGRAM:

- Prawo do informacji.

- Możliwe reakcje na niepomyślne informacje.

- Co robić, kiedy ktoś przy nas rozpacza a czego na pewno nie robić?

- Czas, miejsce, gotowość Nasza i pacjenta, ilość informacji - ramy dobrze przygotowanych trudnych rozmów.

- Świadomość swojej roli i jej ograniczeń w przekazywaniu trudnych informacji.

- Wybawca, ratownik, cynik, drugi człowiek, chłodny zawodowiec, empatyczny profesjonalista - katalog ról.

- Mój scenariusz na trudne rozmowy.

 

Każde szkolenie może być modyfikowane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE