Chcąc efektywnie komunikować się z innymi, mając często mało czasu na kontakt i komunikację warto wiedzieć co na pewno zakłóca, a czasem nawet uniemożliwia wzajemne zrozumienie.

Czas poświęcony na relacje z pacjentem, współpracownikiem to nie jest czas stracony. To co mówimy nie musi być zrozumiane przez naszych rozmówców zgodnie z naszymi intencjami – bariery komunikacyjne, szumy, zniekształcenia poznawcze to wszystko może uniemożliwić porozumienie. Pośpiech, fachowy język, postawa wyrażana.

 

PROGRAM:

- porozumienie – czym jest – racje czy relacje

- co przeszkadza co zakłóca – szumy i bariery komunikacyjne

- zniekształcenia poznawcze

- uszy i usta F. von Thuna

- podwójne komunikaty – spójność komunikacji werbalnej i niewerbalnej

- przekazywanie informacji

- umiejętność stosowania aktywnego słuchania, potwierdzeń

Każde szkolenie może być modyfikowane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE