Brak czasu, napięcie, nastawienie, różne interpretowanie tej samej sytuacji to częste przyczyny konfliktu a jednocześnie realia wielu sytuacji zawodowych – co warto wiedzieć o konfliktach by jak najlepiej sobie z nimi radzić.

Jak unikać konfliktów, jak je rozwiązywać kiedy się pojawią, jak nie bać się konfliktów i wykorzystać je do lepszego zrozumienia naszych rozmówców. Jak korzystać z sytuacji spornych aby zdobyć informację o potrzebach rozmówców i swoich. Profilaktyka konfliktu i sposoby ich rozwiązywania.

 

PROGRAM:

- konflikt – czym jest, jak powstaje

- jak traktować konflikt, co może być funkcjonalnego w sporze

- dynamika konfliktów

- postrzeganie, emocje, komunikacja… w konflikcie

- sposoby radzenia sobie ze sporami

- profilaktyka konfliktów

Każde szkolenie może być modyfikowane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE