Co warto wiedzieć o komunikacji międzyosobowej pracując z ludźmi w kryzysie
Co to jest kryzys, jak rozpoznać osobę w kryzysie, jak funkcjonuje człowiek w kryzysie - jak tę wiedzę warto wykorzystać w trakcie kontaktu z pacjentem i jego rodziną.
Poznanie i możliwość przećwiczenia narzędzi komunikacyjnych pomocnych w rozmowie z osobą doświadczającą skrajnych emocji. Czego nie robić, nie mówić aby nie pogłębiać kryzysu. Jak radzić sobie z własnymi emocjami towarzyszącymi trudnym kontaktom.
PROGRAM:
- jak rozumieć "kryzys"
- jak funkcjonuje człowiek w kryzysie – poznawczo, emocjonalnie, jak się zachowuje
- komunikacja z osobą doświadczająca silnych emocji – trenowania umiejętności
- jakie reakcje rozmówcy mogą pogłębić kryzy i są nie funkcjonalne dla obu stron
- jak gospodarować swoimi emocjami w kontakcie
Każde szkolenie może być modyfikowane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.