Co to jest kryzys, jak rozpoznać osobę w kryzysie, jak funkcjonuje człowiek w kryzysie - jak tę wiedzę warto wykorzystać w trakcie kontaktu z pacjentem i jego rodziną.

Poznanie i możliwość przećwiczenia narzędzi komunikacyjnych pomocnych w rozmowie z osobą doświadczającą skrajnych emocji. Czego nie robić, nie mówić aby nie pogłębiać kryzysu. Jak radzić sobie z własnymi emocjami towarzyszącymi trudnym kontaktom.

 

PROGRAM:

- jak rozumieć "kryzys"

- jak funkcjonuje człowiek w kryzysie – poznawczo, emocjonalnie, jak się zachowuje

- komunikacja z osobą doświadczająca silnych emocji – trenowania umiejętności

- jakie reakcje rozmówcy mogą pogłębić kryzy i są nie funkcjonalne dla obu stron

- jak gospodarować swoimi emocjami w kontakcie

 

Każde szkolenie może być modyfikowane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE