Sytuacje ważne dla życia i zdrowia to sytuacje wywołujące emocje, więc można powiedzieć, że wszelkie sytuacje zawodowe w służbie zdrowia mogą być emocjonujące.

Co warto wiedzieć o emocjach, aby radzić sobie z nimi – zarówno wnoszonymi do kontaktu przez innych, jak i z własnymi. Jak korzystać ze swojej inteligencji emocjonalnej, jak reagować empatycznie, jak udzielać krótkiego wsparcia jednocześnie mając świadomość granic pomagania. Jak chronić siebie przed trudnymi emocjami.

 

PROGRAM:

- Emocje – czym są?

- Krótka droga: ABCD emocji.

- Poznawcze sposoby radzenia sobie z emocjami.

- Współodczuwanie (empatia) – jak nim "zarządzać", jak je okazywać?

- Współbrzmienie (syntonia) – funkcjonalność.

- Wsparcie i stawianie granic.

 

Każde szkolenie może być modyfikowane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE