Cel: Podniesienie standardów obsługi klienta, jako element budowania prestiżu instytucji. Rozwijanie kompetencji profesjonalnej obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym.

Korzyść:
• Podniesienie standardu obsługi klienta.
• Rozwój kompetencji profesjonalnej obsługi klienta.
• Poznanie sposobów radzenia sobie z trudnym klientem. 
• Budowanie prestiżu instytucji przez dobry wizerunek w oczach klientów.

 

Moduły tematyczne:

  • Panorama sposobów obsługi klienta. Technik obsługi klienta oraz diagnoza sposobów obsługi w instytucji.
  • Ekspert ds. obsługi. Cechy profesjonalisty w bezpośredniej obsłudze klienta oraz
    w obsłudze telefonicznej i mailowej.
  • Typologia klientów. Różne typy klientów, w tym tzw. klientów trudnych.
  • Komunikacja jako narzędzie pracy. Rozpoznawanie barier komunikacyjnych związanych z nastawieniem.Narzędzia komunikacyjne umożliwiające przestrzeganie zasad poprawnej komunikacji: aktywne słuchanie, parafraza, podążanie, klaryfikowanie, jasne formułowanie komunikatów. 
  • Specyficzne formy obsługi klienta. Obsługa telefoniczna. Kontakt mailowy.
  • Ja w roli osoby obsługującej klienta. Diagnoza mocnych i słabych stron w kontakcie
    z klientem.
  • Etos pracy. Biuro obsługi jako element budowania wizerunku firmy. Znaczenie realizacji wartości w codziennej pracy.
  • Wywieranie wpływu. Etyczne sposoby wywierania wpływu oraz obrona przed manipulacją.

 

Czas szkolenia: 2 - 3  dni

Każde szkolenie może być modyfikowane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE