Cel: Poznanie podstawowych zasad budowania prawidłowej relacji coachingowej dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi.

Korzyści:
• Poszerzenie wiedzy w zakresie prowadzenia rozmowy coachingowej.
• Rozwinięcie kompetencji budowania celu i motywowania.
• Wzrost efektywności w pracy menadżerskiej.

Moduły tematyczne:

  • Coaching. Czym jest coaching i czym różni się od zwykłej rozmowy i rozmowy ewaluacyjnej. Rodzaje coachingu.
  • Potrzeby rozwojowe. Określanie potrzeb rozwojowych pracowników, odniesienie ich do bieżącej sytuacji organizacji.
  • Zasady prowadzenia rozmów coachingowych. Struktura rozmowy coachingowej. Rodzaje i znaczenie pytań oraz konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • Cechy efektywnego coacha. Zadania i funkcje osoby prowadzącej coaching.
  • Budowanie relacji. Budowanie postawy otwartości i równości, jako podstawa dobrej relacji.
  • Cel i motywacja. Sposoby określania celu. Panorama technik motywacyjnych.

 

Czas szkolenia: 2 dni

Każde szkolenie może być modyfikowane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE