Podstawy coachingu dla menadżerów
Cel: Poznanie podstawowych zasad budowania prawidłowej relacji coachingowej dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi.
Korzyści:
• Poszerzenie wiedzy w zakresie prowadzenia rozmowy coachingowej.
• Rozwinięcie kompetencji budowania celu i motywowania.
• Wzrost efektywności w pracy menadżerskiej.
Moduły tematyczne:
- Coaching. Czym jest coaching i czym różni się od zwykłej rozmowy i rozmowy ewaluacyjnej. Rodzaje coachingu.
- Potrzeby rozwojowe. Określanie potrzeb rozwojowych pracowników, odniesienie ich do bieżącej sytuacji organizacji.
- Zasady prowadzenia rozmów coachingowych. Struktura rozmowy coachingowej. Rodzaje i znaczenie pytań oraz konstruktywnej informacji zwrotnej.
- Cechy efektywnego coacha. Zadania i funkcje osoby prowadzącej coaching.
- Budowanie relacji. Budowanie postawy otwartości i równości, jako podstawa dobrej relacji.
- Cel i motywacja. Sposoby określania celu. Panorama technik motywacyjnych.
Czas szkolenia: 2 dni
Każde szkolenie może być modyfikowane pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.